Εταιρεία

Η ήρεμη δύναμη της ασφάλειας

Η ασφάλεια, κυρίαρχης και πρωταρχικής σημασίας παράμετρος στην καθημερινότητα μας, ως λέξη, αρχίζει και τελειώνει με το γράμμα άλφα «Α».

Τυχαίο; Για εμάς, στην ALFA HELLAS SECURITY, όχι. Και γι’ αυτό ακριβώς αλλά και για να δείξουμε τη βαρύτητα που προσδίδουμε στο έργο μας καθώς και το υψηλό επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών μας, το επιλέξαμε ως το πρώτο συνθετικό της επωνυμίας της εταιρείας μας.

Εγγύηση δεν αποτελούν τα μεγάλα λόγια, ούτε τα βαρύγδουπα σχήματα λόγου, αλλά η σημερινή αποτελεσματική παρουσία μας στους τομείς της φύλαξης και της ασφάλειας, σε συνδυασμό με το μακρύ ταξίδι μας στον χρόνο.

Η ιστορία μας, ως εταιρεία, φαινομενικά, συμπληρώνει πλέον μια πενταετία, αλλά η διαδρομή που έχουμε καλύψει ως φυσικά πρόσωπα στον κρίσιμο και ζωτικής αξίας χώρο της ιδιωτικής φύλαξης, έχει ήδη εισέλθει στην τρίτη δεκαετία της.
Έμπρακτη απόδειξη και επιβεβαίωση του υψηλού επιπέδου των υπηρεσιών μας είναι η ικανοποίηση των ίδιων των συνεργατών μας, οι οποίοι βιώνουν και διαπιστώνουν καθημερινά την πεποίθηση ότι η ALFA HELLAS SECURITY είναι η ήρεμη δύναμη της ασφάλειας.

Η ιστορία μας, με δυο λόγια

Το 2010, ως στελέχη με πολυετή προϋπηρεσία στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλειας, ιδρύσαμε την εταιρεία με την επωνυμία ALFA HELLAS SECURITY,  με έδρα την Πάτρα.
Πρωταρχικός μας στόχος ήταν, και παραμένει, συνδυάζοντας την πολυετή εμπειρία μας με νέες ιδέες, να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου Υπηρεσίες Ασφάλειας σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των συνεργατών μας από τους χώρους του επιχειρείν και του αθλητικού θεάματος, καθώς και η ανάθεση στην εταιρεία μας του έργου της φύλαξης μεγάλων αθλητικών και καλλιτεχνικών διοργανώσεων, πιστοποιούν ότι βαδίζουμε την σωστή κατεύθυνση για την επίτευξη του στόχου μας και αποτελούν σαφή ένδειξη έμπρακτης εμπιστοσύνης στο έργο της εταιρείας μας.
Είναι ο διευρυμένος κύκλος των συνεργατών μας και των εν γένει εργασιών που καλούμαστε να περαιώσουμε, που μας οδήγησε στην απόφαση, το 2011, να λειτουργήσουμε υποκατάστημα στην Αθήνα.
Η εταιρεία ιδρύθηκε από στελέχη με προϋπηρεσία στον χώρο πάνω από 20 έτη, τόσο στον τομέα ηλεκτρονικών συστημάτων όσο και στην παροχή υπηρεσιών ασφάλειας με έμψυχο δυναμικό.

Διοικητική διάρθρωση – Οργάνωση – Δομή

Απαραίτητο συστατικό στοιχείο για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας μας, είναι η πλήρως οργανωμένη διοικητική διάρθρωση και δομή της, σε συνδυασμό με τη μεγάλη βαρύτητα που αποδίδουμε στη διαρκώς βελτιούμενη και μέγιστη δυνατή αποδοτικότητα των εργασιακών σχέσεων, με γνώμονα πάντα τον σεβασμό στον ανθρώπινο παράγοντα.
Με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό του έργου της εταιρείας μας, ο Διευθύνων Σύμβουλός της υποστηρίζεται από μία διοικητική ομάδα, η οποία αποτελείται από πλήρως εκπαιδευμένους και ιδιαίτερα αφοσιωμένους και έμπειρους επαγγελματίες που διακρίνονται στον τομέα τους.
Παράλληλα με την παροχή των υπηρεσιών μας στους συνεργάτες μας, φροντίζουμε ως εταιρεία, διοργανώνοντας εξειδικευμένα σεμινάρια, να εκπαιδεύουμε και να επιμορφώνουμε συνεχώς το προσωπικό μας, ώστε να είναι σε θέση να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ασφαλείας και να ανταποκρίνεται με επάρκεια στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις του έργου μας.
Σε κάθε περίπτωση, το γεγονός ότι η ALFA HELLAS SECURITY παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες, μας επιβάλλει την ανάπτυξη πλήρως εξισορροπημένων σχέσεων μεταξύ της εργοδοσίας και των υπαλλήλων, αλλά και την έμπρακτη αναγνώριση της αξίας και της σημασίας την οποία διαδραματίζει ο ανθρώπινος παράγοντας στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
Είναι για εμάς αυτονόητο δε, ότι το προσωπικό μας πρέπει και αμείβεται σύμφωνα με τα καθοριζόμενα από την εργατική νομοθεσία, και ως εκ τούτου υφίσταται πλήρης εργασιακή ειρήνη.
Αποτέλεσμα της εν γένει συντονισμένης λειτουργίας μας είναι να έχουμε συγκροτήσει ένα σταθερό εργατικό δυναμικό, το οποίο εργάζεται κάτω από τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες, με προτεραιότητες τη διεύθυνση και τον έλεγχο των εργαζομένων, κατά τέτοιο τρόπο, ώστε οι προσφερόμενες υπηρεσίες μας να είναι άριστες και να ανταποκρίνονται με επάρκεια  και απόλυτη επιτυχία στις απαιτήσεις των συνεργατών μας.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Επιλογή Προσωπικού

Το προσωπικό ασφαλείας επιλέγεται από εξειδικευμένα Στελέχη της εταιρείας. Τα κυριότερα κριτήρια είναι το μορφωτικό επίπεδο, η κρίση, η αντίληψη, η νοημοσύνη, η οικογενειακή κατάσταση, οι πρόσφατες ενασχολήσεις του, η εμφάνιση και η εμπειρία του.
Το σκεπτικό μας είναι: “καλός φύλακας – καλή απόδοση”.
Κρίνουμε με γνώμονα ότι ο φύλακας πρέπει να είναι οξυδερκής, να σκέπτεται σωστά, να ενεργεί άμεσα, υπεύθυνα και αποτελεσματικά και να τυγχάνει της εμπιστοσύνης τόσο της εταιρείας όσο και του πελάτη.
Επιπροσθέτως, όλοι ανεξαιρέτως είναι κάτοχοι της ειδικής άδειας εργασίας, η οποία χορηγείται από τις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές, σύμφωνα με τους Ν.2518/97 και Ν.3707/08.

Εκπαίδευση Προσωπικού

Μετά την επιλογή, το προσωπικό εκπαιδεύεται σύμφωνα με το Γενικό Πρόγραμμα εκπαίδευσης. Oρισμένα στοιχεία της παρεχόμενης εκπαίδευσης:

  • Εμφάνιση, Συμπεριφορά φύλακα
  • Α’ Βοήθειες
  • Μέσα και μέθοδοι αντιμετώπισης πυρκαγιάς
  • Τρόπος διεξαγωγής ελέγχων κτιρίων και εισερχομένων οχημάτων
  • Έλεγχο για εντοπισμό εκρηκτικών υλών
  • Ενέργειες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (σεισμός, πυρκαγιά, διακοπή ρεύματος κλπ)
  • Προληπτικά και κατασταλτικά μέτρα ασφάλειας
  • Μέθοδοι εντοπισμού υπόπτων ατόμων
  • Τήρηση και συμπλήρωση των βοηθημάτων του φύλακα

Κατά την εκπαίδευση αναλύονται με παραστατικότητα όλα τα διδασκόμενα θέματα από έμπειρο προσωπικό. Της θεωρητικής ανάπτυξης ακολουθεί πρακτική εφαρμογή και εξάσκηση με επισήμανση τυχόν σφαλμάτων ή παραλήψεων. Μετά το πέρας και της πρακτικής εφαρμογής οι εκπαιδευόμενοι υφίστανται έγγραφη δοκιμασία. Προσωπικό που κρίθηκε ότι δεν ανταποκρίθηκε επιτυχώς στην πρακτική και στην γραπτή δοκιμασία κρίνεται ανεπαρκές και δεν προσλαμβάνεται.

Πιστοποιήσεις

Η εταιρεία μας έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001:2008 και κατέχει την προβλεπόμενη από τον Ν 2518/1997 άδεια λειτουργίας από το υπουργείο Δημοσίας Τάξης.

Επιπλέον, το προσωπικό μας:

  • Κατέχει την από τον νόμο απαιτούμενη άδεια εργασίας.
  • Είναι πιστοποιημένο από την ΕΠΟ σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, προκειμένου να μπορεί να παρέχει υπηρεσίες σε αθλητικές εγκαταστάσεις.
  • Παρακολουθεί διαρκώς εξειδικευμένα σεμινάρια.

Ασφαλιστική κάλυψη

Ασφαλιστική κάλυψη έως και 2 εκατ. ευρώ για όλους, ανεξαιρέτως, τους συνεργάτες μας

Για εμάς, στην ALFA HELLAS SECURITY, η προσωπική ιδιοκτησία και περιουσία των συνεργατών και πελατών μας είναι ιερή. Και εξίσου ως ιερή εκλαμβάνουμε την υποχρέωση που αναλαμβάνουμε απέναντι τους για την προστασία και φύλαξή της.

Ως εκ τούτου, και προκειμένου οι συνεργάτες μας να αισθάνονται απολύτως ασφαλείς, καθώς ως εταιρεία δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη, αναλαμβάνουμε την υποχρέωση ασφάλισης σε συνεργασία με την ασφαλιστική μας εταιρεία για τον κίνδυνο Γενικής Αστικής Ευθύνης για ζημιές ή βλάβες που τυχόν θα προκληθούν στις εγκαταστάσεις του συνεργάτη μας, στο εργαζόμενο προσωπικό του, στους πελάτες του ή σε οποιοδήποτε τρίτο από αποκλειστική αμέλεια της εταιρείας ή των υπαλλήλων της για ποσά έως 2.000.000,00 ευρώ ανά περιστατικό (σωματικές βλάβες δύο ή περισσότερων ατόμων ή και υλικές ζημιές).

Με το αίσθημα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Στην ALFA HELLAS SECURITY αποδίδουμε ιδιαίτερη σημασία στην εταιρική κοινωνική ευθύνη μας.

Ως μια εταιρεία που δραστηριοποιούμαστε μέσα στην κοινωνία και αποτελούμε αναπόσπαστο τμήμα της, στηρίζουμε εθελοντικά διοργανώσεις και κοινωνικά δρώμενα που προάγουν το βιοτικό επίπεδο του κοινωνικού συνόλου και συμβάλλουν στην ψυχαγωγία του και στην επιμόρφωσή του.

Η ALFA HELLAS SECURITY είναι πάντα πρόθυμη να προσφέρει ανιδιοτελώς και αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες της, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο.

Κι αυτό διότι πιστεύουμε ακράδαντα ότι η εθελοντική συμβολή μας σε κοινωνικά δρώμενα και γεγονότα συνιστά υποχρέωσή μας έναντι της κοινωνίας στην οποία κινούμαστε και απευθυνόμαστε.